zaterdag 4 januari 2014

Kerstklok, vest-in-wording en de crochet-along

Net voor de kerst nog gemaakt deze kerstklokken van Zpagetti. Het patroon komt van het blog van Stijlenzo

Ik wil voor mezelf heel graag een vest haken en heb een leuk patroon gevonden van Drops. Katoen gekocht van Drops (Safran). Nooit eerder gehad, maar het haakt wel fijn. Mezelf nog een clover amour haaknaald cadeau gedaan. Ik had er eentje en die haakt echt super!



En ik ben ook begonnen met de haakhype, het haken van een deken. Ik haak met acryl van Zeeman, Wibra en Scheepjeswol. Ik heb geen vast kleurenschema, ik zie het wel tijdens het haken wat mooi is. 



2 opmerkingen:

  1. Mooie dingen! Dat vest ziet er leuk uit! Leuk dat je ook meedoet met de CAL, benieuwd naar jouw resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Carina,

    Wat jammer dat ik nu pas bij jou terechtkom, net je giveaway gemist.
    Ben ook benieuwd naar je CAL-vorderingen.

    als je dat wil, kan je bij mij terecht voor een giveaway tot 22/02

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/
    (zie voor voorlaatste post)

    BeantwoordenVerwijderen